Anden kamp - Danmark vs Litauen - Score: 12-14
+2
2slow4you
Arpe
6 deltagere
TrackMania Landshold - TrackMania² Stadium - Team Danmark :: Country Championship 2014 :: Planlægning af kampe
Side 1 af 1
Anden kamp - Danmark vs Litauen - Score: 12-14
Vores anden kamp bliver mod Litauen.
Besvar venligst doodle for hvornår I kan køre:
http://doodle.com/4gxfnrbgfxs9gt22
Banerne bliver oploaded så snart de bliver lagt ud.
Husk "default time" er kl 18:00 søndag!
Besvar venligst doodle for hvornår I kan køre:
http://doodle.com/4gxfnrbgfxs9gt22
Banerne bliver oploaded så snart de bliver lagt ud.
Husk "default time" er kl 18:00 søndag!
Sidst rettet af Arpe Man 2 Jun 2014 - 11:39, rettet i alt 3 gange
Sv: Anden kamp - Danmark vs Litauen - Score: 12-14
De nye baner er lagt på serveren, god træning!
Jeg kender intet til Litauen men vi bliver nød til at have nogle flere til at træne Speed-banen!
Vi kan ikke risikerer at tabe den 7-0 igen.
Ved offline træning hent banerne her:
http://www.esl.eu/eu/tm2_stadium/download/26851201/
Jeg kender intet til Litauen men vi bliver nød til at have nogle flere til at træne Speed-banen!
Vi kan ikke risikerer at tabe den 7-0 igen.
Ved offline træning hent banerne her:
http://www.esl.eu/eu/tm2_stadium/download/26851201/
Sidst rettet af Arpe Man 19 Maj 2014 - 16:39, rettet 1 gang
Til de næste par løb vil jeg ikke se nogen snakke mens der bliver kørt løb, alt snak kan gøres mellem runderne!
- Ligemeget hvor håbløst en situation er så forventer jeg at I afslutter løbet!
Vil ikke se folk der bremser op med vilje.
Lad os få lidt "team spirit" tilbage og have det sjovt!
- Ligemeget hvor håbløst en situation er så forventer jeg at I afslutter løbet!
Vil ikke se folk der bremser op med vilje.
Lad os få lidt "team spirit" tilbage og have det sjovt!
[quote="Arpe"
Vi kan ikke risikerer at tabe den 7-0 igen.[/quote]
som jeg havde sagt ALLE dage op til matchen at vi IKKE havde nogen chance OVERHOVEDET imod Tyskland i fullspeed om vi alle havde nolifet mappet 250 timer, deres lineup var på mere eller mindre 100% stærkeste med 4 spillere i nok top 25 bedste fullspeed kører i verden (også med alle folk fra tmnf)! men ja jeg ser også MEGET gerne flere folk bare prøve sig an med fullspeed mappen ligesom jeg har givet tech og dirt et skud hvis vores hold var virkelig svækket.. når det er sagt har jeg kigget på Litauens hold og der er ikke en eneste "fullspeed" pro så hvis vi taber den er vi til grin!
Vi kan ikke risikerer at tabe den 7-0 igen.[/quote]
som jeg havde sagt ALLE dage op til matchen at vi IKKE havde nogen chance OVERHOVEDET imod Tyskland i fullspeed om vi alle havde nolifet mappet 250 timer, deres lineup var på mere eller mindre 100% stærkeste med 4 spillere i nok top 25 bedste fullspeed kører i verden (også med alle folk fra tmnf)! men ja jeg ser også MEGET gerne flere folk bare prøve sig an med fullspeed mappen ligesom jeg har givet tech og dirt et skud hvis vores hold var virkelig svækket.. når det er sagt har jeg kigget på Litauens hold og der er ikke en eneste "fullspeed" pro så hvis vi taber den er vi til grin!
2slow4you- Antal indlæg : 14
Geografisk sted : Bjerringbro
Lyder godt slow, hjælp os med at lære banen når vi er på serveren
- Var godt klar over Tyskland ville tage den 7-0 ligemeget hvad, men lad os se hvad vi kan mod Litauen!
- Var godt klar over Tyskland ville tage den 7-0 ligemeget hvad, men lad os se hvad vi kan mod Litauen!
Jeg synes fs er rigtig sjovt, men på det map er det umuligt for mig at køre 44.xx fordi jeg ikke kan speed drifte. Jeg vil nok altid være 1,5s bagefter, selvom jeg kører banen perfekt efter egne evner.
Derudover har NWT (mit hold) en vigtig kamp (ESL DPS) sat til søndag kl 21. Jeg ved ikke endnu om jeg kommer i LU eller som sub. Derudover ved jeg ikke om jeg er hjemme lørdag aften. Derfor har jeg ikke sat mig klar på doodle, men kan godt være jeg er til stede og klar.
Det ser ud som om at Litauen har et ok tech hold, men ingenting i fs eller dirt. Nu må vi se.
Derudover har NWT (mit hold) en vigtig kamp (ESL DPS) sat til søndag kl 21. Jeg ved ikke endnu om jeg kommer i LU eller som sub. Derudover ved jeg ikke om jeg er hjemme lørdag aften. Derfor har jeg ikke sat mig klar på doodle, men kan godt være jeg er til stede og klar.
Det ser ud som om at Litauen har et ok tech hold, men ingenting i fs eller dirt. Nu må vi se.
hibbe- Antal indlæg : 29
Sad og tjekkede deres kamp ud mod alperne (nok en venskabskamp). De kørte fint på tech (ca 58,5-59 tider, nogle pb's lidt bedre). Derudover har de en i Dignitas (Mandioka) som ikke var med.
De har 1 fs kører (Kemzura der spiller i AR som 2slow4you), men hans pb var 44.27 så han er ikke vild. Resten var almindelige dødelige.
De havde ingenting på dirt i den kamp. Ingenting. Men betyder ikke at de ikke har nogle til vores kamp.
Her er link: http://www.twitch.tv/m3lith/b/529964373
De har 1 fs kører (Kemzura der spiller i AR som 2slow4you), men hans pb var 44.27 så han er ikke vild. Resten var almindelige dødelige.
De havde ingenting på dirt i den kamp. Ingenting. Men betyder ikke at de ikke har nogle til vores kamp.
Her er link: http://www.twitch.tv/m3lith/b/529964373
Jeg køre i team sammen med Kulvi, og kender bits rigtig godt, hvis både tobs, serbi og undertegnet er til stede kan det gå hen og blive en rigtig spændende kamp på tech siden. med hensyn til tiden, så er jeg helt med på at det bliver lørdag, fordi det kommer lidt for tæt på vores kampe i ESL Cps, det bliver en gang pladder
jeg har desværre ikke tid til at træne fs, da jeg har eksamen at tænke på også. selvom jeg er en ret habil fs køre med en del erfaring. men efter d.2 juni skulle det kunne være en mulighed for mig også god dag xD
jeg har desværre ikke tid til at træne fs, da jeg har eksamen at tænke på også. selvom jeg er en ret habil fs køre med en del erfaring. men efter d.2 juni skulle det kunne være en mulighed for mig også god dag xD
xxrider- Antal indlæg : 14
jeg er ikke i stand til at spille lørdag eller det meste af søndag, mine svigerforældre bliver begge 50år lørdag x_X
Kukker- Antal indlæg : 18
Geografisk sted : Odense
Som det ser ud nu kan vi ikke stille op med et fuldt tech eller speed hold.
Vi må lige alle prøve at træne dem
Vi må lige alle prøve at træne dem
Litauen kan ikke køre lørdag.. vi kører søndag kl 18.
Selections kl 16:45, god træning!
Selections kl 16:45, god træning!
jeg kan ikke så - glhf
Kukker- Antal indlæg : 18
Geografisk sted : Odense
Det jeg skulle lørdag er lige blevet rykket til søndag. Jeg er der nok ikke.
jeg er ikke i stand til at være der søndag. så det bliver desværre uden mig :/
hmm, vi må forsøge at klare os.
rider er det pga CPS vi kunne køre tech først hvis det kunne hjælpe.
rider er det pga CPS vi kunne køre tech først hvis det kunne hjælpe.
Nej jeg skal til fødselsdag og kommer først hjem kl 20, vi har også fået rykket kampen mod Acer til kl 21 pga. Af det. Så i må undvære mig, desværre.
Jeg bliver også nødt til rent faktisk at træne til i morgen, så jeg kan hjælpe på tech!
X-RazOr- Antal indlæg : 16
Jeg sætter kode på vores server til selections og kamp.
Pass: davs
Pass: davs
Tænk at vi skal tabe fordi der kun er 1 tech kører i LU. Ærgerligt at ikke flere kunne møde op.
Lignende emner
» Anden kamp: Danmark vs USA/CAN (9-15)
» Tredje kamp - Danmark vs Sverige - Score: 10-16
» Fjerde kamp - Danmark vs Portugal - Score 21-7
» Første kamp - Danmark vs Tyskland - Score: 4-21
» Anden kamp - Danmark vs Spanien: 14-7 til Spanien
» Tredje kamp - Danmark vs Sverige - Score: 10-16
» Fjerde kamp - Danmark vs Portugal - Score 21-7
» Første kamp - Danmark vs Tyskland - Score: 4-21
» Anden kamp - Danmark vs Spanien: 14-7 til Spanien
TrackMania Landshold - TrackMania² Stadium - Team Danmark :: Country Championship 2014 :: Planlægning af kampe
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum