Venskabskamp: Danmark vs Portugal - Efter Nytår : Dato/Tid 7-10 Januar - Doodle klar!
4 deltagere
Side 1 af 1
Venskabskamp: Danmark vs Portugal - Efter Nytår : Dato/Tid 7-10 Januar - Doodle klar!
Hej Drenge.
Da vi kun har fået 2 kampe ved dette mesterskab og kun 3 har fået lov til at køre. Så synes jeg vi skal invitere et af de andre
hold, som ryger ud i næste uge, på en venskabskamp.
Jeg vil foreslå vi kører i 4v4 eller 5v5 format så vi kan få så mange med som muligt.
Skal vi kører på gamle eller nye NDC 2015 baner?
Skriv også lige herunder om i er klar på en sådan kamp
- Jeg synes vi har gjort det virkelig godt i år, Belgien og Italien er nogle svære modstandere og det lykkedes os at
vinde 1 bane mod begge nationer. Jeg håber virkelig NDC 2016 går tilbage til 4v4 da det er et meget bedre format at kører i.
Tak for endnu et godt Nations Dirt Cup, også til MCLAM og Kiffer som gav os kamp til stregen i kvalifikationerne :-)
- Tak for i år, Arpe.
Da vi kun har fået 2 kampe ved dette mesterskab og kun 3 har fået lov til at køre. Så synes jeg vi skal invitere et af de andre
hold, som ryger ud i næste uge, på en venskabskamp.
Jeg vil foreslå vi kører i 4v4 eller 5v5 format så vi kan få så mange med som muligt.
Skal vi kører på gamle eller nye NDC 2015 baner?
Skriv også lige herunder om i er klar på en sådan kamp
- Jeg synes vi har gjort det virkelig godt i år, Belgien og Italien er nogle svære modstandere og det lykkedes os at
vinde 1 bane mod begge nationer. Jeg håber virkelig NDC 2016 går tilbage til 4v4 da det er et meget bedre format at kører i.
Tak for endnu et godt Nations Dirt Cup, også til MCLAM og Kiffer som gav os kamp til stregen i kvalifikationerne :-)
- Tak for i år, Arpe.
Sidst rettet af Arpe Lør 26 Dec 2015 - 3:47, rettet 1 gang
Sv: Venskabskamp: Danmark vs Portugal - Efter Nytår : Dato/Tid 7-10 Januar - Doodle klar!
Venskabskamp, Klar til at køre:
- Arpe
- Fupz
- Dunste
- MCLAM
- Kiffer
-
-
- Arpe
- Fupz
- Dunste
- MCLAM
- Kiffer
-
-
Sidst rettet af Arpe Tirs 15 Dec 2015 - 0:06, rettet i alt 2 gange
Sv: Venskabskamp: Danmark vs Portugal - Efter Nytår : Dato/Tid 7-10 Januar - Doodle klar!
Jeg er klar til en venskabskamp
Jeg er også klar til en venskabskamp
Jeg stemmer for at spille de NDC 2015 baner som vi allerede har spillet, dvs. mappack 1 og 2, for ellers skal der trænes helt nye baner. Jeg vil dog personligt helst spille mappack 1, da jeg er bedre til de baner end mappack 2
4v4 eller 5v5 lyder godt. Jo flere jo bedre
Jeg stemmer for at spille de NDC 2015 baner som vi allerede har spillet, dvs. mappack 1 og 2, for ellers skal der trænes helt nye baner. Jeg vil dog personligt helst spille mappack 1, da jeg er bedre til de baner end mappack 2
4v4 eller 5v5 lyder godt. Jo flere jo bedre
Jeg er også med, NDC 2015 maps lyder fint, ellers har jeg alle de maps vi har kørt siden 2013 til at ligge,
både NDC og ESL CC.
både NDC og ESL CC.
mclam- Antal indlæg : 25
Lignende emner
» Fjerde kamp - Danmark vs Portugal - Score 21-7
» Fjerde kamp - Danmark vs Brasilien: 14-3 til Danmark
» Team Danmark på ESL
» Kamp 3 - Danmark vs Holland: 8-21
» Anden kamp: Danmark vs USA/CAN (9-15)
» Fjerde kamp - Danmark vs Brasilien: 14-3 til Danmark
» Team Danmark på ESL
» Kamp 3 - Danmark vs Holland: 8-21