Rekruttering i Dirt
+3
Dunste
fupz
Arpe
7 deltagere
TrackMania Landshold - TrackMania² Stadium - Team Danmark :: Stadium Nations Challenge 2017 :: Rekruttering (Lukket)
Side 1 af 1
Rekruttering i Dirt
Rekrutteringen i Dirt foregår ved at man kører på de to vedlagte baner herunder. Der er plads til 20 kørere på holdet alt i alt, dvs, 6 på Dirt, 6 på Tech og 6 på FullSpeed. Derudover vil der være plads til 2 mere som vælges ud fra hvad vi mangler på holdet for at stå stærkest, muligvis kørere der hurtige på flere underlag.
Dirt baner: https://www.dropbox.com/s/0i0bsoairgfs3qp/Dirt_Recruitment_2017.rar?dl=0
(Send til arpe159@hotmail.com)
Når I skriver jer på Dirt skriv venligst jeres kaldenavn på Trackmania samt account name. Hvis I kører for et Trackmania hold kunne dette også være interessant at vide.
Eksempel:
Navn: ATR Arpe
Account: arpe
- Kører Dirt for ATR, har jeg gjort siden starten af 2013.
- Jeg skiftede i DøS og kørte nogle år hos dem, jeg er nu tilbage hos ATR.
- Bemærk I kan stadig køre Tech/FullSpeed under turneringen selvom I bliver valgt til Dirt!
Dirt baner: https://www.dropbox.com/s/0i0bsoairgfs3qp/Dirt_Recruitment_2017.rar?dl=0
(Send til arpe159@hotmail.com)
Når I skriver jer på Dirt skriv venligst jeres kaldenavn på Trackmania samt account name. Hvis I kører for et Trackmania hold kunne dette også være interessant at vide.
Eksempel:
Navn: ATR Arpe
Account: arpe
- Kører Dirt for ATR, har jeg gjort siden starten af 2013.
- Jeg skiftede i DøS og kørte nogle år hos dem, jeg er nu tilbage hos ATR.
- Bemærk I kan stadig køre Tech/FullSpeed under turneringen selvom I bliver valgt til Dirt!
Sidst rettet af Arpe Lør 22 Apr 2017 - 11:53, rettet i alt 2 gange
Sv: Rekruttering i Dirt
(Jeg tilføjer jeres navne på denne liste, skriv jer på med en ny post)
Kørere: Afleveret tider:
1 - ATR Arpe (arpe) Nej
2 - 'nwt' fupz (fupz) Nej
3 - HyperioN | Dunste (dunste) Ja
4 - MCLAM (mclam) Ja
5 - SDR kiffer (dos) Nej
6 - DonMeta (metadon) Nej
7 -
8 -
Kørere: Afleveret tider:
1 - ATR Arpe (arpe) Nej
2 - 'nwt' fupz (fupz) Nej
3 - HyperioN | Dunste (dunste) Ja
4 - MCLAM (mclam) Ja
5 - SDR kiffer (dos) Nej
6 - DonMeta (metadon) Nej
7 -
8 -
Sidst rettet af Arpe Tirs 16 Maj 2017 - 20:55, rettet i alt 7 gange
Navn: 'nwt' fupz
Account: fupz
- Kører Dirt for nwt, har jeg gjort siden sommer 2014.
- Når jeg ikke spiller dirt kører jeg tech, men kan også finde ud af fullspeed, så er frisk på det hele.. men det ved du jo godt arpe
Account: fupz
- Kører Dirt for nwt, har jeg gjort siden sommer 2014.
- Når jeg ikke spiller dirt kører jeg tech, men kan også finde ud af fullspeed, så er frisk på det hele.. men det ved du jo godt arpe
Navn: HyperioN | Dunste
Account: dunste
- Jeg er klar på Dirt (samt Tech og FullSpeed) igen i år der er dog en del eksamener på vej, så vi må se hvor meget jeg kan være med i.
Account: dunste
- Jeg er klar på Dirt (samt Tech og FullSpeed) igen i år der er dog en del eksamener på vej, så vi må se hvor meget jeg kan være med i.
Navn: MCLAM
Account: MCLAM
Jeg er klar igen i år.
Account: MCLAM
Jeg er klar igen i år.
mclam- Antal indlæg : 25
Navn: DonMeta
Account: metadon
- Har spillet TM on/off siden 2008, er for nyligt begyndt at tage det lidt seriøst igen
- Er solidt gennemsnitlig til Dirt, mine tider ser ud til at ligge lige omkring der, hvor i andre kører. Er dog klar på hardcore practice for at få det mere tilbage i fingrene.
Account: metadon
- Har spillet TM on/off siden 2008, er for nyligt begyndt at tage det lidt seriøst igen
- Er solidt gennemsnitlig til Dirt, mine tider ser ud til at ligge lige omkring der, hvor i andre kører. Er dog klar på hardcore practice for at få det mere tilbage i fingrene.
DonMeta- Antal indlæg : 7
Jeg tilmelder mig ligeledes Dirt-holdet.
Brugernavn: x-razor
In-game navn: X-RazOr
Brugernavn: x-razor
In-game navn: X-RazOr
X-RazOr- Antal indlæg : 16
Lignende emner
» Rekruttering i Dirt
» Rekruttering i Dirt
» Rekruttering af Dirt kørere
» Rekruttering i FullSpeed
» Dansk Dirt Landshold på ESL
» Rekruttering i Dirt
» Rekruttering af Dirt kørere
» Rekruttering i FullSpeed
» Dansk Dirt Landshold på ESL
TrackMania Landshold - TrackMania² Stadium - Team Danmark :: Stadium Nations Challenge 2017 :: Rekruttering (Lukket)
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum